آب خالص ساز (دیونایزر) آزمایشگاهی

تامین آب خالص آزمایشگاهی ( آب مقطر، دوبار تقطیر، … ) یکی از نیازهای اصلی آزمایشگاههای آنالیز شیمی است.

تقطیر آب یکی از روشهای تامین آب خالص است که متاسفانه با توجه به توان مصرفی بالای برق و مصرف زیاد آب برای خنک نمودن، دستگاههای موجود را غیر اقتصادی نموده است. یکی از بهترین روشهای جایگزین استفاده از دستگاههای جدید و به روز آب خالص ساز (دیونایزر) است که از تکنولوژی به روز غشای ممبران و رزین استفاده می نمایند. این دستگاهها آب بسیار کمی را هدر داده و مصرف برق ناچیزی دارند که باعث کاهش هزینهای آزمایشگاههای آنالیز شیمی میگردد.

روش دیگر تامین آب خالص خرید بطری های آماده است که کیفیت آن در بیشتر موارد نامطلوب یا زیاد مناسب نبوده و در بلندمدت به هیچ وجه مقرون به صرفه نمی باشد.

دستگاههای دیونایزر خارجی با توجه به افزایش نرخ دلار قیمت بسیار بالایی دارند که تامین آن اقتصادی نیست. این شرکت با بهره گیری از دانش فنی و تجربه خود اقدام به طراحی و ساخت دستگاهی با هدایت خروجی زیر 0/5 میکروزیمنس نموده که کیفیت بالای آن کاملا قابل مقایسه با نمونه های خارجی است. قیمت این سیستم با توجه به مشخصات فنی آن از نمونه های خارجی بسیار مناسبتر است.

مخزن ذخیره سازی

این مخزن از جنس پلی اتیلن میباشد که امکان تامین یکجای آب خالص بیشتر را فراهم می آورد. این مخزن مجهز به سنسور الکترونیکی بوده که همیشه پس از استفاده بوسیله خروجی دستگاه دوباره به صورت اتوماتیک پر میشود. همچنین بر روی درب یک فیلتر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار طراحی شده است که تامین کننده هوای پاک ورودی مخزن می باشد.

شیر دسترسی مستقیم

دستگاه آب خالص ساز ما همانند نمونه های خارجی امکان دسترسی مستقیم به آب خالص تولید شده قبل از ورود به مخزن برای تامین نیاز انجام آنالیزهای حساس را دارد. این شیر مجزا دارای فشار و خروجی مناسبی میباشد.

برای اطلاعات بیشتر لطفا بر روی دکمه ذیل کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *