درباره ما

شرکت پایدار اهورا کیمیا حاصل همکاری تیمی با تجربه های بیش از 30 ساله و نیروهای خلاق جوان در سال 97 ثبت گردید که البته ثبت رسمی این شرکت در آن سال بود ولی در عمل همکاری این تیم بیش از این سالها بوده است

تجربه این تیم موتور اصلی و راهبر این شرکت بوده و بخش جوان با انرژی و دانش خود این شرکت را همراهی نموده است. این شرکت تولید، خلاقیت و رفع مشکلات در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی و ارایه راهکارهای نوین را به عنوان زمینه کاری خود محسوب دارد.

برخی زمینه های کاری این شرکت:

1- هسته اولیه فعالیتهای این شرکت حول تحقیقات روی استفاده از دی اکسید کلر شکل گرفته و کارکرد آن را در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار داده و با آزمایشهای فراوان راهکارهای کاربردی برای موارد گوناگون فراهم نموده است.

2- فعالیتهای تحقیقاتی همکاران ما بر روی تصفیه گاز استیلن نیز به مرحله ارایه تجاری رسیده و به صورت یک محصول درجه یک به بازار ارایه گردیده است.

3- در زمینه مهندسی معکوس با توجه به نیاز جامعه علمی، دستگاه هایدراید جنراتور اسپکترومتر جذب اتمی نیز بومی سازی شده و حتی نقیصه های مدل خارجی نیز برطرف گردیده.

4- جهت رفع مشکل وابستگی در زمینه خنک کننده های آزمایشگاهی مدار بسته نیز با اتکا به تجربه و شناخت نیاز، اقدام به طراحی و ساخت سیستمی کاربردی با قیمت مناسب و کارکرد عالی نموده است.

5- با توجه به نیاز داخلی برای پمپهای پریستالتیک و گستردگی این حوزه این شرکت فعالیت خود را گسترش داده و امروز به این افتخار می کنیم که در هر زمینه ای توان برطرف نمودن نیاز مشتری برای پمپهای پریستالتیک را با قیمت مناسب و کیفیت بالا را داریم.

2 فکری در “درباره ما

  1. علی پاسخ

    سلام
    ضمن غرض خدا قوت
    لطفا لیست شرکتهایی که از این محصول استفاده کرده اند را به این شماره ارسال فرمایید :
    09131675313
    رفیعی پور- آزمایشگاه پالایشگاه اصفهان

    • manager نویسنده نوشتهپاسخ

      درود جناب آقای رفیعی

      ما یکسال قبل از پیامتون با شما تماس گرفتیم و اطلاعات رو ارسال کردیم. امزوز هم تماس گرفتیم تا ارسال دوباره اطلاعات رو هماهنگ کنیم که متاسفانه تماس با شما میسر نشد. خوشوقت خواهیم شد با شما در تماس باشیم و اطلاعات رو خدمتتون تقدیم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *